Alibaba furnisce Cloud Pin à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020

Alibaba Group, u Top Partner Worldwide di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (IOC), hà svelatu u Alibaba Cloud Pin, un pin digitale basatu in nuvola, per i prufessiunali di trasmissione è media à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020. U pin pò esse purtatu sia cum'è un badge o attaccatu à un cordone.U wearable digitale hè pensatu per permette à i prufessiunali di i media chì travaglianu in u Centru Internaziunale di Radiodiffusione (IBC) è u Centru di Stampa Principale (MPC) per impegnà l'un l'altru è scambià l'infurmazioni di cuntattu di e social media in modu sicuru è interattivu durante i prossimi Ghjochi Olimpichi trà u 23 di lugliu. è l'8 d'aostu.

"I Ghjochi Olimpichi sò sempre stati un avvenimentu eccitante cù opportunità per u staffu di i media per scuntrà i prufessiunali simili.Cù questi Ghjochi Olimpichi senza precedente, vulemu usà a nostra tecnulugia per aghjunghje novi elementi eccitanti à a tradizione di pin olimpichi à l'IBC è MPC mentre cunnetta i prufessiunali di i media è li permette di mantene l'interazzione suciale cù una distanza sicura ", hà dettu Chris Tung, capu di marketing. di u gruppu Alibaba."Cum'è un fieru Partenariatu Olimpicu Mundiale, Alibaba hè dedicatu à a trasfurmazioni di i Ghjochi in l'era digitale, rendendu l'esperienza più accessibile, aspirativa è inclusiva per i broadcasters, i fan di sport è l'atleti di tuttu u mondu".

"Oghje più chè mai cerchemu di impegnà e persone in u mondu attraversu u nostru ecosistema digitale è li cunnetta cù u spiritu di Tokyo 2020", hà dettu Christopher Carroll, Direttore di Ingaghjamentu è Marketing Digitale in u Cumitatu Olimpicu Internaziunale."Semu entusiasmati d'esse partenarii cù Alibaba per susteneci in u nostru viaghju di trasfurmazioni digitale è per aiutà à custruisce l'ingaghjamentu prima di i Ghjochi Olimpichi."
Servindu cum'è un tag di nome digitale multifunzionale, u pin permette à l'utilizatori di scuntrà è salutà l'altri, aghjunghjendu e persone à a so "lista d'amici", è scambià l'aghjurnamenti di l'attività di ogni ghjornu, cum'è u numeru di passi è u numeru di amici fatti durante u ghjornu.Questu pò esse fattu facilmente tocchendu i so pin inseme à a lunghezza di u bracciu, tenendu in mente e misure di distanzamentu suciale.

nutizie (1)

I pins digitali includenu ancu disinni specifichi di ognunu di i 33 sporti nantu à u prugramma Tokyo 2020, chì ponu esse sbloccati attraversu una lista di attività ludiche cum'è fà novi amichi.Per attivà u pin, l'utilizatori anu bisognu di scaricà una applicazione Cloud Pin, è l'accoppianu cù u dispositivu wearable via a so funzione bluetooth.Stu pin Cloud à i Ghjochi Olimpichi serà datu cum'è un simbulu à i prufessiunali media chì travaglianu à l'IBC è MPC durante l'Olimpiadi.

nutizie (2)

Opere d'arte di pin persunalizate cù disinni ispirati da i 33 sport olimpici
Cum'è u partner ufficiale di Cloud Services di l'IOC, Alibaba Cloud offre infrastruttura di cloud computing di prima classe è servizii di cloud per aiutà à permette à i Ghjochi Olimpichi di digitalizà e so operazioni per esse più efficaci, efficaci, sicuri è impegnativi per i fan, i broadcasters è l'atleti di Tokyo. 2020 in poi.

In più di Tokyo 2020, Alibaba Cloud è Olympic Broadcasting Services (OBS) anu lanciatu OBS Cloud, una soluzione di trasmissione innovativa chì opera interamente in u nuvulu, per aiutà à trasfurmà l'industria di i media per l'era digitale.


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021

Feedbacks

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi