Diversi prublemi chì sò facilmente trascurati quandu persunalizà badge

1. Disegnu di disignu

Prima di persunalizà un badge, deve prima determinà u disignu.U più cumplessu i linii è i culori di u mudellu, u prezzu di unità serà più altu.Per d 'altra banda, assai clienti necessitanu u pruduttu per presentà tutti l'elementi di u disegnu di u disignu, ma dopu avè fattu, trovanu chì ci sò troppu elementi. è l'effettu propiu ùn hè micca bonu.Dunque, prima di apre u muffa, in generale ricumandemu di simplificà è ottimisà u disegnu di u disignu.

2.Materiali è manifattura

I materiali cumunimenti usati per a produzzione di badge sò u ramu, u ferru, l'aluminiu, a lega di zincu è a lega di piombo-stagnu.U prezzu di persunalizazione è l'effettu fisicu di diversi materiali seranu diffirenti;L'opzioni di prucessu di culore includenu smaltu veru, smaltu imitazione, pittura di coccia, incolore., stampa piatta / serigrafia.Ordine per prezzu : badges veri di smaltu > badge imitazioni di smaltu > badges dipinti > badges flat/screen printed > badges incolori. Si ricumandemu chì, in più di cunsiderà u prezzu, sceglite ancu e diverse prucessi sicondu l'occasione è a funzione di u badge.

3. Posizionamentu di badge

Da u principiu, parechji utilizatori ùn anu micca sicuru d'avè persunalizà un badge commemorative o un badge di costume o un badge di pettu chì deve esse purtatu solu nantu à u collu di un costume.Sta quistione hè cruciale, perchè i badge commemorative anu significatu commemorative è anu parechje tecniche di produzzione è esigenze diverse.L'insignamentu nantu à u collu di u pettu di u vestitu deve esse "finu, magre, altu, forte è precisu" è hè pruduttu durante a produzzione.hè ancu abbastanza sofisticatu.Sia u badge deve esse posizionatu high-end o destinatu à u publicu generale hè ancu una quistione di cunsiderà.

4. Dimensione badge

Perchè a maiò parte di i clienti simpricimenti ùn capiscenu micca a forma di espressione è u stilu di portà badge.In fatti, u fondu hè chì ùn importa micca induve u badge hè purtatu o utilizatu in ogni occasione, ùn pò micca esse separatu da u corpu principale.Perchè a dimensione di l'erba, e specificazioni di u sigellu fieru, è a dimensione di u sigillo ùn ponu esse precisa.S'ellu hè troppu grande, serà assai bruttu è antiesteticu, è s'ellu hè troppu chjucu, diventerà un pocu è ùn pò micca sprime nunda.

5. Numeru di badge

Se a quantità di badge ùn hè micca precisa è ùn cunnosci micca a quantità di badge à l'ordine, ùn sarete micca capaci di cuntrullà in modu fundamentale è efficace i costi di produzzione di badge, a quotazione di badge è u prezzu di badge, è ùn averete micca un vantaghju di prezzu di badge. quandu compra badge.Infatti, u costu di produzzione di badges hè interamente determinatu da quantità, cum'è u putere di prezzi.A più alta a quantità, u più prezzu hè;à u cuntrariu, se a quantità hè bassa, u prezzu di produzzione di u badge serà più altu.

 

Badge metallicu di pin smaltu persunalizatu


Tempu di post: 19-10-2023

Feedbacks

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi