À propositu di u triathlon

U Triathlon hè un novu tipu di sport creatu cumminendu i trè sporti di natazione, ciclismo è corsa.Hè un sportu chì prova a forza fisica è a vulintà di l'atleti.

In l'anni 1970, u triathlon hè natu in i Stati Uniti.

U 17 di ferraghju di u 1974, un gruppu di dilettanti di u sportu si riunì in un bar in Hawaii per discutiri nantu à a corsa di natazione lucale, a corsa di ciclismo intornu à l'isula è a Maratona di Honolulu..L'ufficiale americanu Collins hà prupostu chì quellu chì pò natà 3,8 chilometri in u mare in un ghjornu, poi ciclà 180 chilometri intornu à l'isula in bicicletta, è dopu corre a maratona completa di 42,195 chilometri senza piantà, hè u veru omu di ferru.

In u 1989, l'Unione Internaziunale di Triathlon (ITU) hè stata creata;In u stessu annu, u triathlon hè statu listatu cum'è unu di l'avvenimenti sportivi ufficialmente lanciati in u paese da l'ex Cumitatu Naziunale di Sport.

U 16 di ghjennaghju di u 1990, l'Associazione Sportiva di Triathlon Chine (CTSA) hè stata creata.

In u 1994, u triathlon hè statu listatu cum'è sport olimpico da u Cumitatu Olimpicu Internaziunale.

In u 2000, u triathlon hà debutatu à l'Olimpiadi di Sydney.

In u 2005, u triathlon hè diventatu l'avvenimentu ufficiale di i Ghjochi Naziunali di a Republica Populari Chine.

In u 2006, hè diventatu un articulu di cumpetizione di i Ghjochi Asiatici.

In 2019, hè diventatu l'avvenimentu ufficiale di cumpetizione di i Ghjochi di a Ghjuventù di a Republica Populare Chine.

 

À u listessu tempu, per via di l'avvenimenti di triathlon, a nostra fabbrica hà ancu assaimedagliaEventi per cooperà cù, furniremu a più alta qualità di produttu è u megliu serviziu per ogni avvenimentu di triathlon.

 

medaglia 1 medaglia 2

 


Tempu di Postu: Set-08-2022

Feedbacks

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi