Storia di i badges

Wcappellu ne sapetebadges?

Ci sò parechji usi dibadgesin a vita.Sò classificate cum'è i seguenti.Avemu una piccula seria per intruducelli in dettagliu.

Medaglione commemorative medallion commemorative hè u nome generale di medallion commemorative, cumpresebadges,cullizzioni medaglione commemorative, medaglione commemorative decorativu trè categurie.

In inglese, questu hè generalmente rapprisintatu da un pin.BadgeL'espressione inglese per badge, badge include badge d'identità, badge d'arte è badge praticu trè categurie.

Una di e forme più cumuni hè u badge idsop, chì hè largamente utilizatu in i scoli, l'armata, e fabbriche, i dipartimenti di u guvernu è l'imprese di serviziu cum'è segnu d'identità è occupazione.

I badge muderni sò urigginati in Auropa, induve circa 100 anni fà certi attelli artighjanali cuminciaru à diventà badge.

Badge hè a prima forma di badge commemorative, cù una longa storia, l'urìgine pò esse tracciata à u logu di totem tribali di u clan di a sucietà primitiva.

Un badge di caprettu, epaulettes è altri insegni utilizati in l'armata europee sò diventati a forma più cumuna di l'insignia in i primi anni, è sò stati largamente utilizati in l'esercitu da i tempi napoleonici.

Ma in Cina, u badge apparsu in a marina di Beiyang prima, è u campu di l'applicazioni mudernu hè più, è soprattuttu MEDAGLI commemorative d'oru puro è d'argentu, MEDAGLI commemorative di culore di metallu in a maiuranza.

badge

 

 


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Feedbacks

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi