I pins di i studienti lucali incuraghjenu i vaccinazioni

Aduprà pins di vaccini eleganti hè un modu rapidu è faciule per sparte cù l'altri chì avete pigliatu a vacuna COVID-19.
Edie Grace Grice, un maestru di psicologia in Georgia Southern University, hà criatu i pins "V per vaccinati" per aiutà à sensibilizà è i fondi per sustene i sforzi di vaccinazione COVID.
"Tutti volenu chì a vita torna à a normale u più prestu pussibule, in particulare i studienti universitari", disse Grice."Unu di i modi più veloci per rializà questu hè per quante persone pussibule per uttene a vacuna COVID.Cum'è psiculugia maiò, vecu l'effetti chì COVID hà micca solu fisicamente ma mentalmente.Vulendu fà a mo parte per fà una differenza, aghju creatu questi pin di vaccinu "Vittoria annantu à COVID".
Dopu avè sviluppatu l'idea, Grice hà designatu i pins è hà travagliatu cù Fred David chì pussede u Dipartimentu di Marketing, un venditore di stampe lucali è novità.
"Aghju veramente sentitu chì questa era una grande idea perchè u sgiò David era tantu entusiasmu", disse."Hà travagliatu cun mè per sviluppà un prototipu è dopu avemu stampatu 100 pin di vaccina è si sò venduti in duie ore".

Grice hà dettu ch'ella hà ricevutu grandi feedback da e persone chì anu acquistatu i pins è li dicenu chì tutti i so famiglia è l'amichi chì sò stati vaccinati volenu ancu elli.
"Avemu urdinatu un grande fornimentu è avà li liberamu più largamente in linea è in locu selezziunati", disse.

Grice hà offertu un ringraziu speciale à A-Line Printing in Statesboro per a stampa di e carte di visualizazione chì ogni pin hè attaccatu.U so scopu era di utilizà quant'è più venditori lucali pussibule.
A ricunnosce ancu tutti i fornitori di vaccini lucali chì anu "fattu un travagliu notevule in vaccinà a nostra cumunità" hè un scopu principale, Grice hà dettu.Trè di quelli vendenu i pins di vaccinazione: Forest Heights Pharmacy, McCook's Pharmacy è Nightingale Services.

"Comprandu è purtendu stu pin di vaccinazione, avvisate a ghjente chì site vaccinatu, sparte a vostra sperienza di vaccinazione sicura, facendu a vostra parte per salvà a vita è restaurà i mezzi di sussistenza è sustene l'educazione è e cliniche di vaccinazione", disse Grice.

Grice hà dettu chì dedica un percentinu di a vendita di i pins per aiutà cù u sforzu di vaccinazione.I pins sò avà venduti in tuttu u Sudeste, è in Texas è Wisconsin.Ella spera di vende li in tutti i 50 stati.

Fà l'arte hè stata una passione per tutta a vita di Grice, ma durante a quarantena hà utilizatu a creazione di l'arti cum'è una fuga.Ella disse chì hà passatu u so tempu in quarantena di pittura di scene di i lochi chì vulia andà à viaghjà.

Grice hà dettu ch'ella hè stata inspirata à piglià in seriu a so passione creativa dopu a morte brusca di un amicu strettu è studiente di Georgia Southern, Kathryn Mullins.Mullins avia una piccula impresa induve hà criatu è vindutu stickers.Ghjorni prima di a so tragica morte, Mullins hà sparte una nova idea di sticker cù Grice, chì era un autoritrattu.

Grice hà dettu ch'ella si sentia guidata à finisce l'autocollante chì Mullins hà designatu è li vende in u so onore.Grice hà donatu i soldi raccolti da u prugettu di sticker di Mullins à a so chjesa in a so memoria.
U prugettu era u principiu di l'arti "Edie travels".U so travagliu hè statu prisentatu in galerie in Georgia.

"Hè statu un sognu rializatu chì a ghjente crede in u mo arte abbastanza per dumandà à mè di fà qualcosa di speciale per elli è per aiutà à e grandi cause à u stessu tempu", disse Grice.
Storia scritta da Kelsie Posey/Griceconnect.com.


Tempu di pubblicazione: 18-sep-2021

Feedbacks

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi